Αίθουσες ομαδικής μελέτης
Η βιβλιοθήκη διαθέτει πέντε αίθουσες ομαδικής μελέτης οι οποίες παραχωρούνται, για άτυπες εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο πλαίσιο των σπουδών (ομαδικές εργασίες, προετοιμασία για εικονικές δίκες, συναντήσεις μικρής κλίμακας, διαδικτυακές συναντήσεις).
Ποιος μπορεί να κάνει κράτηση;
Φοιτητές της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ, οι οποίοι είναι μέλη της Βιβλιοθήκης
Πώς μπορείτε να κάνετε κράτηση;
Βήμα 1: Συμπληρώστε τη φόρμα εδώ. Φροντίστε ώστε στη φόρμα να αναγράφεται διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο έχετε άμεση πρόσβαση καθώς θα χρησιμοποιηθεί για την αποστολή επιβεβαιωτικού email. Προσθέστε οποιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετική με το αίτημά σας
Βήμα 2: Επιλέξτε την αίθουσα ομαδικής μελέτης που σας εξυπηρετεί (ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων, την καταλληλόλητα της αίθουσας κλπ) και την ώρα έναρξης/διάρκεια της κράτησης.
Βήμα 3: Για την επιβεβαίωση της κράτησης θα λάβετε επιβεβαιωτικό email.
Βήμα 4: Προσέλθετε στο γραφείο εξυπηρέτησης (desk) του 1ου ορόφου για να επιβεβαιώσετε την άφιξή σας (check in) και να παραλάβετε την ειδική κάρτα χρήσης της αίθουσας, παραδίνοντας ένα στοιχείο ταυτοποίησης (αστ. ταυτότητα, φοιτητική ταυτότητα, ονομαστική κάρτα μέσων κλπ) ως εγγύηση.
Οι κρατήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν έως και 15 ημέρες νωρίτερα. Μπορείτε παρακάτω να διαβάσετε τον εσωτερικό κανονισμό για τις αίθουσες ομαδικής μελέτης.
Κανονισμός χρήσης των αιθουσών ομαδικής μελέτης στη Βιβλιοθήκη της Νομικής Σχολής ΕΚΠΑ
Η χρήση των αιθουσών ομαδικής μελέτης διέπεται από τον κανονισμό λειτουργίας της βιβλιοθήκης της Νομικής σχολής και εξειδικεύεται ακολούθως
- Οι αίθουσες ομαδικής μελέτης παραχωρούνται στους φοιτητές της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ, οι οποίοι είναι μέλη της Βιβλιοθήκης, για άτυπες εκπαιδευτικές δραστηριότητες στο πλαίσιο των σπουδών (ομαδικές εργασίες, προετοιμασία για εικονικές δίκες συναντήσεις μικρής κλίμακας, διαδικτυακές συναντήσεις,).
- Η χρήση τους γίνεται κατόπιν υποβολής αιτήματος κράτησης μέσω της ειδικής φόρμας και οριστικοποιείται μόνον με την αποστολή απαντητικού email από τη Βιβλιοθήκη, στον αιτούντα
- Οι αίθουσες διατίθενται μόνον κατά τις ώρες λειτουργίας της βιβλιοθήκης. Όσες εξ αυτών είναι και βιβλιοστάσια θα παραμένουν επισκέψιμες από άλλους χρήστες που αναζητούν υλικό.
- Το ίδιο άτομο μπορεί να προβεί σε κράτηση μόνο μίας αίθουσας ημερησίως, με μέγιστη διάρκεια 3 (τρεις) ώρες. Η παράταση του εν λόγω ωραρίου μπορεί να γίνει μόνον αν υπάρχει διαθεσιμότητα, κατόπιν εκτίμησης του προϊσταμένου της βιβλιοθήκης.
- Τουλάχιστον δέκα λεπτά πριν την έναρξη της διαδικασίας, ο αιτών προσέρχεται στο γραφείο εξυπηρέτησης του πρώτου ορόφου της Βιβλιοθήκης για check in, προκειμένου να παραλάβει την ειδική κάρτα αίθουσας κράτησης. Είναι απαραίτητο να παραδώσει ένα στοιχείο ταυτοποίησης του (αστ. ταυτότητα, φοιτητική ταυτότητα, ονομαστική κάρτα μέσων κλπ). Η ειδική κάρτα τοποθετείται στην εξωτερική πλευρά της πόρτας της αίθουσας κράτησης καθ’ όλη τη διάρκεια χρήσης της και επιστρέφεται με το πέρας της διαδικασίας στο γραφείο εξυπηρέτησης. Σε περίπτωση μη έγκαιρης προσέλευσης στο checkin, η κράτηση λήγει αυτόματα και η αίθουσα μπορεί να διατεθεί για διαφορετική χρήση , ανάλογα με τις ανάγκες.
- Κατά την έναρξη της δραστηριότητας, τα δύο μέρη, ελέγχουν την κατάσταση της αίθουσας και τον εξοπλισμό της και με το πέρας της γίνεται επανέλεγχος ώστε να διαπιστωθεί ότι ο χώρος παραδίδεται στην προτέρα κατάσταση. Η αποχώρηση από την αίθουσα γίνεται πάντοτε 5 λεπτά πριν τη λήξη της κράτησης.
- Ακολουθούνται πάντοτε οι οδηγίες του προσωπικού της βιβλιοθήκης, το οποίο σε περίπτωση παράβασης του κανονισμού δύναται να διακόψει τη δραστηριότητα .
- Η Διεύθυνση της Βιβλιοθήκης μπορεί να αποφασίζει αλλαγή χρήσης των αιθουσών, προκειμένου να καλύψει άλλη ανάγκη.